La UNESCO exigeix formació en verificació per a creadors de contingut
La UNESCO adverteix sobre la necessitat urgent de millorar les competències en verificació de fets entre els influencers, segons un informe recent. La investigació,
La UNESCO adverteix sobre la necessitat urgent de millorar les competències en verificació de fets entre els influencers, segons un informe recent. La investigació,
El Col·legi de Periodistes de Catalunya presenta tres nous qüestionaris d’El Polígraf, una iniciativa que fomenta l’educació mediàtica a través del joc. La presentació tindrà
Amb motiu de l’inici de la setmana mundial de l’alfabetització mediàtica i informativa de la UNESCO, el Col·legi de Periodistes de Catalunya i la Comissió Europea fan
Els experts cataloguen la desinformació com un dels riscos més interconnectats i amb major potencial d’amplificació. Segons l’últim informe dels Riscos Globals del Fòrum Econòmic
El Govern espanyol prepara un pla d’educació mediàtica per combatre la desinformació i els perills de les xarxes socials entre els estudiants, des de Primària
El passat mes de març el Col·legi de Periodistes de Catalunya va llançar El Polígraf una iniciativa destinada a fomentar l’educació mediàtica mitjançant qüestionaris lúdics accessibles
Durant el primer semestre de l’any 2024, sis col·legiats i col·legiades han impartit deu tallers d’educació mediàtica a diferents centres cívics de Catalunya, una iniciativa
L’acord entre les dues entitats ha estat possible per l’afinitat d’objectius i interessos en l’aposta pels programes d’educació mediàtica, que permeten a l’alumnat de secundària
Article escrit per Rosa Rubió La nostra tendència biològica és creure’ns allò que veiem. Però, què passa en un context de desinformació com l’actual i